AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA

INICIATIVA Y CONOCIMIENTO PARA LA FORMACIÓN SLU.
1 - 2 Años
€ No Revelado
Madrid
23-10-2026

Descripción

Ã�ndice ConsultorÃa y Formación som una empresa amb més de 30 anys d’experiència en formació i consultoria. Volem incorporar al nostre equip de Lleida una persona organitzada, resolutiva i amb vocació de servei, que serà la primera imatge del nostre centre en l’atenció a l’alumnat, les empreses i els col·laboradors. Necessitem incorporar un/a auxiliar administratiu/iva.
Recepció i atenció presencial a les persones que venen al centre. Atenció telefònica: gestió de trucades, presa de missatges i derivació de consultes. Informació sobre l’oferta formativa: cursos, requisits, calendaris, modalitats i procés d’inscripció. Elaboració i actualització de manuals i documentació interna o adreçada a l’alumnat. Gestió de la missatgeria i la correspondència. Suport administratiu a altres departaments.

  • Experiència 2 anys. Imprescindible experiència prèvia en recepció, atenció al client o llocs administratius.
  • TÃ�TOL FP DE GRAU MIG
  • Competències / coneixements: Formació en Gestió Administrativa (CFGM/CFGS) o similar. Domini d’eines ofimà tiques (Word, Excel, Outlook). Bona expressió oral i escrita, tracte amable i capacitat per atendre diverses tasques alhora.

  • Contracte laboral indefinit
  • Jornada completa
  • Salari mensual brut 1481

Categoría
Recepcionista
Área Funcional
General
Educación
Educación Secundaria
Tipo de Trabajo
Jornada Completa

Recibir Ofertas de Empleo